zivarallat

ساخت وبلاگ

یک عدد از برندهای مطرح و شناخته گردیده در موضوع ساخت و فروش اکثر زیورآلات و بدلیجات ، کمپانی ژوپینگ (یا شوپینگ) هست . محصولات این شرکت شامل شامل حلقه و انگشتر ، آویز ، گوشواره ، دستبند ، گردنبند ، پابند، مهره های زینتی و ست و نیم ست می باشند . ماده اول بکار رفته در ساخت این زیورآلات اکثرا آلیاژ کوپر (مس) می باشد که با آبکاری آخرین طلا و جواهرات یا رادیوم عرضه می شود . همچنین برای تکمیل مراحل ساخت و در مرحله پایان از کیفیت خوب ترین سنگ های زیرکونیم صنعتی و سایر نگین های با کیفیت به کار گیری می شود . تمرکز اساسی این کمپانی بر روی تولید بدلیجات می‌باشد و به برهان کیفیت بالای تولید ها این شرکت، امروزه زیورآلات ژوپینگ به یکی از شناخته گردیده ترین و قابل اعتمادترین برندهای بدلیجات تبدیل گردیده است . گوشواره

موقعیت 
خرید به قیمت عمده: 
*حداقل 
خرید 100 هزار تومان 
**ارسال برای خرید بالای 500 هزار تومان مجانی هست . 

***برای خرید به عنوان همکار در وب سایت تصویب نام کرده و یا این که از طرز کانال فروش عمده تصویب توصیه فرمایید . 

zivarallat...
ما را در سایت zivarallat دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیزاده zivarallat بازدید : 28 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 18:55

4- 
کشف غیر قابل انتظار 
می توانید به جای دادن بدون واسطه کادو کاری کنید تا شخص ذکر شده خودش آن را به صورت اتفاقی پیدا کند .میتوانید آن را در جایی قرار دهید که اطمینان دارید آن را پیدا خواد کرد نظیر جعبه یاری های اول یا باطن کفش و . . . 

گوشواره

5- 
تعیین مکان های خاص 
به جایی تفکر نمائید که برای شما دو نفر دوچندان مختص و لبریز معنی می باشد .این مکان ضرورتاً مشتمل بر مکان های گران‌قیمت و مالامال زرق و برق نیست،اولیت کافه یا فست فودی که با نیز در آنجا آشنا شده اید یا اولین طعام را با هم خورده اید . 

این مکان چه بسا می‌تواند در کنسرتی باشد که بازه زمانی ها برای آن برنامه ریزی کرده اید یا این که مسافرتی که برای رفتن به آن شوق واشتیاق فراوانی داشته اید . 

 

با کمی قوه نوآوری و خلاقیت می توانید این کادو را بسیار خاص و به یادماندنی کنید .زیورآلات همیشه هدیه ای با قیمت می‌باشد و بها این را دارد تا برای دادن آن یک قدم اکثر به جلو بر دارید و آن را به تجربه ای درخور بها آن تبدیل کنید و سورپرایزی فراموش نشدنی بسازید . 

zivarallat...
ما را در سایت zivarallat دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیزاده zivarallat بازدید : 27 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 22:00

گوشواره

این مجموعه پایین تاثیر نقاشی‌های گرافیتی که ساختمان‌های نیویورک را مزین کرده بود، گرافیتی نامیده شد . او زیاد ماهرانه، این مبداء الهام رها از قید و بند را به یک گروه جواهر به روز گردیده و جلا یافته از رنگ‌های جسورانه و خط‌خطی تبدیل کرد . در سال ۲۰۱۰، پالوما سی‌امین سالگرد کار در شرکت تیفانی را جشن گرفت . 

السا 
پرتی: 
السا پرتی ، در سال ۱۹۴۰ و در فلورانس ایتالیا به عالم آمد و در رم والا شد . از آنجا که دختر یک خانواده ثروتمند بود، به نیکی تحصیل کرد و گواهی پباده سازی داخلی را در میلان کسب نمود . روحیه ایده پرداز وی در بارسلونا برانگیخته شد . جایی که با سالوادور دالی نقاش، فعالیت کرد و تبدیل به بخشی از منابع الهام‌بخش هنرهای وی گشت . 


بعد السا عالم را گشت و با هنرمندان و صنعت‌گران دیدار کرد که ابعاد اندیشه‌ها و اثرها آنها، الهام‌بخش طرح‌هایش شدند . عاقبت السا در سال ۱۹۶۸ در شهر نیویورک سکونت گزید و پای ثابت هنرهای همگانی و گروه‌های ادبی شد که در آنها کسانی مثل ترومن کاپوتی، اندی وارهول و ویراستار مجله ووگ، دیانا وریلند حضور داشتند . 

ضمن ادامه کار به تیتر مدل، السا مجموعه جواهراتی را برای جورجیو دی سن آنجلو و هلستون پباده سازی کرد . وی آن گاه در سال ۱۹۷۴ به کمپانی تیفانی ضمیمه . 

zivarallat...
ما را در سایت zivarallat دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیزاده zivarallat بازدید : 23 تاريخ : سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت: 2:48